Welkom bij ETL

Evenementenhulpverlening is een vak apart, het vraagt specifieke kennis en vaardigheden van de hulpverleners en de organisatie.

De stichting ETL ondersteunt al sinds 2002 vele evenementen en heeft dus ruime ervaring op het gebied van evenementenhulpverlening. Of het nu gaat om het compleet verzorgen van de medische hulpverlening of om het afvaardigen van een ondersteuningsteam voor uw eigen hulpverleners. U bent er bij ons voor aan het juiste adres!

Onze coördinator maakt samen met u een risico analyse en bepaald op basis daarvan welke hulpverlening het beste bij uw evenement past. Door zijn jarenlange ervaring is hij goed in staat u van gefundeerd advies te voorzien.

Al onze hulpverleners zijn duidelijk herkenbaar door hun uniform en worden door ons uitgerust met alle benodigde hulpmiddelen! Bovendien leiden wij al onze mensen zelf op, waardoor we een goed beeld hebben over hun kennis en kunde.

Wij zorgen voor een duidelijke offerte, geen verassingen achteraf dus.

Laat u gerust een vrijblijvend informeren   :  hulpverlening@stichting-etl.nl