Lesseizoen van start gegaan

Afgelopen week is ons lesseizoen weer begonnen, dit seizoen hebben we gekozen voor een afgewogen mix tussen de basis-EHBO lessen en de evenementenzorg-lessen. De basis-EHBO lessen behandelen alle stof die noodzakelijk is voor het behouden van het diploma Eerste Hulpverlener van het Oranje Kruis! In onze evenementenzorg lessen komen de kennis en vaardigheden aan bod die onontbeerlijk zijn tijdens de evenementenzorgverlening.

In de loop van dit seizoen zal er ook een cursus Event Care Provider worden gestart, zoals het er nu naar uitziet zal deze cursus alle eindtermen voor de NIKTA®-opleidingen Acute Zorg bij Alcohol- en Drugsgerelateerde Incidenten én de Assistentie ALS bestrijken. Hiermee stopt het echter niet want evenementenzorg behelst veel meer dan alleen dat!

Geïnteresseerd in ons lesprogramma? Of wil je eens keer kennismaken met onze visie op evenementenzorgverlening? Neem dan vrijblijvend contact op middels het contactformulier